~

Tjenare alla som läser detta!
Förra inlägget var maria som skrev,hon glömde skriva det av någon andledning?....
HE-HE.
Som ni säkert märkt så har jag inte bloggat på länge,jag har inte haft någon ork......
Men,min kompis Filippa Nordström - http://filippadavida.blogg.se/ - Jätte fin&bra blogg!
Rekomenderar att läsa den =) -
Jo,som sagt,filippa ska hjälpa mig med en ny blogg,så jag skriver när den är klar,vilket den inte är än!
Men som sagt så kommer jag inte heller blogga här,som maria sa... Jag älskar twilight mest av allt,men jag vill ha en blogg som jag kan skriva om vad som helst,här måste jag skriva om twilight,jag kommer antagligen att blogga lite ibland!
Idag har jag bara varit i skolan,precis som vanligt....
Snart är det skolavslutning,goigt!
hehehehe....
Jag har en SÖT klänning,eller ngt...
Men nu ska jag dra,hejdå!
// Elin Thiele


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0