LÖRDAG || TEAM JACOB

HEJ ALLA TWILIGHT-ÄLSKARE!!
som ni kanske ser så finns det fortfarande ingen header,eller design.
men vi lovar det kommer.
vi jobbar på det.
------
idag har jag varit i karlskoga i stan.
jag tog bussen 5 över 1,så kom jag till karlskoga halv 2, | på bussen mötte jag mathilda vi prata om allt möjligt.. sen kom vi fram till busstationen och då fick jag säga hejdå till mathilda, och så stod jag och väntade en stund,sen kom ellinore.
vi började gå mot stan, så vi gick genom marknaden (det var ju marknad där)
och sen till Mc'donalds och moffa oss.. (a)
jag tog en happy meal ;$
haha, och en mc'chicken,jag vet jag äter som en hel armeeeeeeeeeeee,men är smal som en pinne (y)
ellinore,kommer jag faktiskt inte ihåg vad hon tog för jag var så hungrig så jag engagera mig bara i min egen mat  ;$
tihihihi,
sen när vi ätit upp så gick vi till stan,vi gick in på lindex,och jag handlade 2 par örhängen,och underkläder.
sen så gick vi ut och skulle gå till H&M.
men då insåg vi att klockan var 5 i tre,så det var likabra att gå till bussen för stan stängde 3.
och så ringde jag i en telefonkiosk,det var väldigt kul.
haha.
men nu har jag precis kommit hem från karlskoga,så nu ska jag kolla lite på facebook.
PS.nu höll jag allt på att glömma,
idag är det team jacobs dag.
så det kommer en massa bilder på jacob,jacob,jacob och bara jacob!!






















ja,det var lite bilder på våran jacob,eller taylor som han igentligen heter...

det var allt för idag,iallafall från mig.
vi får se ifall maria skriver något också :)
PUSS HEJ




Kommentarer
Postat av: Moa Jansson

Hej Elin :D Det var som in i tusan snygga bilder på Taylor Lautner du hade lagt upp :) <3

jag längtar tills header och design kommer . PUSS PÅREJJ! // Moa.J <3

2010-10-05 @ 09:27:35
URL: http://moaelisejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0