M Å N D A G || lite fakta om the girl-power i Cullens familj.

HEJ ALLIHOPA ELIN HÄR!
nu sitter jag hos maria,för min pappa är inte hemma.
GRRRRRRRRR,vad arg jag blir x)
men jag och maria har tagit det lungt,heh.
vi har suttit vid datorn,kollat film,läst och bara chillat.
och på tal om GRRRRRRRRRRRR,gud vad het jacob&edward är?
jag har läst lite twilight-tidningar,från 2009. (:
väldigt intressant!
och något som jag ALLTID har undrat som ni kanske oxå har gjort ?
det är om alice/ashley hade klippt av sig sitt fina långa hår i filmen?
men nej,hon har ju peruk i filmen..
vilket inte syns,fast jag tycker hon ska ha kort hår,vad tycker ni? :)
Lite fakta om ALICE/ASHLEY .
ashley är född den 21 februari 1987, Jacksonville, Florida, USA
Asher, Chewy bear
Hon är känd som : Skådespelerskan och modellen Ashley Greene studerade på Lee Strasberg Institute och fick sitt stora genombrott när hon spelade Alice Cullen i storfilmen "Twilight" 2008. Alla vet väl att hon varit med i twilight? Så det var väl lite onödig fakta kanske, menmen..
Alice Greene har även genom åren medverkat i "King of California", "MADtv" och Ahston Kutchers blåsningsprogram "Punk'd".

Det var lite fakta om Alice Cullen / Ashley greene :)
-----------------
Lite fakta om Bella Cullen/Kristen stewart !

Bella/Kristen är född den 9 april 1990, Los Angeles, USA.
Kristen är 20 år gammal och hennes s
Kris, KStew.
Michael Angarano.
Men som alla i stort sett måste veta så dejtar hon Robert Pattinsson,eller först ville dom ju inte avslöja det,men sen i en video råkade Edward/Robert försäga sig,och var tvungen att erkänna för pressen att han och Bella/Kristen hade ett förhållande,och som ni hörde i en video som jag la ut,så kan ju inte Bella/Kristen vänta på att bli GRAVID!
Kristen Stewart fick sitt stora genombrott som Edward Cullens favorittjej Bella i filmen Twilight. Redan som tolvåring spelade hon dock emot Jodie Foster i Panic Room, en roll som hon fick istället för Hayden Panettiere. Kristen Stewart har tre hundar; Oz, Jack och Lily. Hennes mamma härstammar från Australien och favoritboken är John Steinbeck´s East of eden.
-----------------

Lite fakta om Rosalie/Nikki !

Nicole Houston "Nikki" Reed är född den 17 maj 1988 i West Los Angeles, Kalifornien, USA.
Hon är en amerikansk skådespelerska som bland annat har medverkat i filmerna Tretton, Lords of Dogtown, Twilight och i TV-serien OC.
Nikki skrev manuset till filmen Tretton på sex dagar när hon var på skidsemester, tillsammans med regissören Catherine Hardwicke. Manuset är en självbiografi och handlar om Nikkis rebelliska liv som trettonåring.
Hon spelar vampyren Rosalie Hale i filmen Twilight, också den är regisserad av Catherine Hardwicke, baserad på Stephenie Meyers bästsäljande roman.
Nikki har varit nära vän med Jackson Rathbone sedan långt innan de filmade Twilight. En bästa kompis är Kristen stewart som spelar Bella Cullen,(eller Bella swan i början).

Ja..
det var väl allt för idag antar jag,ni fick väl lite mycket idag..
men det var bara för att jag inte hunnit skriva så mycket i helgen :3

Men nu ska jag ta det lite lugnt,HARE BRA!
PUSS!
ps..
nu ska jag och Maria jobba på våran Header! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0