Utbrott!

Jag får allvarligt talat ett stort jävla pms utbrott på Tex.
Han mobbar mig som fan. Säger att jag är ful och borde skaffa ett liv och sånt.
Han känner inte ens mig den jävla bögen!
Jag har det fan redan jobbigt och så kommer han och trycker ner mig utan anledning.
Han känner inte ens mig och jag har aldrig träffat han.
Jag lade till han som vän på facebook för jag hade några gemensamma vänner med han och så säger jag typ "är du carros x?" och han bara "ja" och jag bara "okej" sen slutar jag skriva med han.
Sen så skickar han helt plötsligt "FAN VAD DU ÄR FUL" och såna saker.


Tycker ni att han har rätt att mobba mig utan anledning och fast han aldrig träffat mig?
Vill veta vad ni tycker.

Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0