typ lite gladare,fast ändå jävligt sur.

hej!
ni får ursäkta mitt inlogg förut,men jag är så jävla arg,besviken,sur,ledsen,intekontaktbar.
ni fattar inte alltså,shore det är bara ett foto,men det är faktiskt ett SKOLfoto,
jag vill bara mörda fotografen för att hon tog den fulaste bilden :(
JAG SER UT SOM EN JÄVLA TÖNT
skolkataloger kan dra åt helvete,och även dom som säger att jag är söt på fotot,kan dra åt helvete.
för det är inte sant,så sluta och ljug för helvete.
------------------
nu ska jag iallafall kolla på tha last song IGEN.
den är jätte bra (:
och sen så ska jag även kolla på Twilight,new moon och eclipse!
dom äger fetttttt'
men nu ska jag lugna ner mig lite,pusshej.
PS.VAD SKA JAG HA PÅ MIG PÅ TRIVSEL?
SNÄLLA HJÄLP MIG!
SKA JAG HA KLÄNNING,ELLER TUNIKA?
ELLER INGET AV DET?
BYXOR KANSKE?
SNÄLLA HJÄLP MIIIIIIIIIG.
DESPERAT JU FÖR FAN.
VAD SKA JAG HA FÖR SKOR OCKSÅ?!?!!?!?!
FANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFANFAN
KOMMENTERAAAAAAAAAAAAA


Kommentarer
Postat av: JAG ÄLSKAR ERAN BLOGG :)

HEJSAN ELIN OCH MARIA :D

DU VART SÄKERT JÄTTE FIN PÅ SKOLFOTOT ^^

JAG VILLE BARA SÄGA ATT JAG ÄLSKAR ERAN BLOGG!!♥♥♥♥

JAG TYCKER DU SKA HA SVARTA LACKLEGGINS OCH ETT LINNE I NÅN COOL FÄRG TYP TURKOS :)

OCH HA GLITTRIG ÖGONSKUGGA FÖR ATTT GLÄNSA LITE ;)

OM DU HAR DETTA FÖRSTÅS OCH VILL HA DET ♥

PUSS OCH KRAM, ROBERTS LYCKO BARN ;)

2010-10-19 @ 16:06:23
URL: http://robertistheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0