TWILIGHT,första inlägget!

HEJSAN ALLA TWILIGHT-ÄLSKARE!
nu är det så,att jag och min kompis har startat en twilight blogg.
det kommer bli dagens bilder,dagens information,ja allt sådant roligt.
vi kommer ha klipp från twilight,vi kommer ha otroligt mycket!
ni undrar väl säkert vilka vi är också?
jo,jag heter elin johansson,och min kompis heter maria gustavsson.
vi går i 7c på Stora valla skolan.
vi lever väl ungefär för twilight,vi har sett alla filmer,och läst alla böcker,om och om igen :)
dom är otroligt bra.
-----
vi håller på med en design.
och även en header.
så snart blir det ordning och reda,
hehe..
men nu ska jag kolla lite på headern,så om jag kan fixa lite..
skriver nog imorgon :)
PUSS / ELIN JOHANSSON
ps.här får ni en bild på bella,edward och lilla söta renesmee  i förhand ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0