Torsdag, FAMILJEMYYYYYYYYYS

HEJ BLOGGEN ELIN HÄR!
HEADERN ÄR KLAR NU!
vil tacka sofie som la in den (:
TACK SOFIE <3
OCH
design kommer,men vi tog svart så länge,heh.
men iallafall,
har inte hunnit bloggat så mycket idag.
men jag var hemma från skolan för jag hade dyng ont i magen imorse,men det gick över senare vid tolv-tiden ungefär..
så jag ringde victor,han mötte mig vid kronis och så gick vi in för jag skulle handla.
hon i kassan slog in det jag skulle köpa och jag drog mitt kort och slog in koden.
sen vare fel kod?
jag bara NEEEEEEEEEEEEEEEEJ.
och så gjrode jag det igen.
men det funka inte,så jag messa pappa,och han leta men hitta det inte.
sen så drog jag hem och leta själv,hittat inte då heller.
men då så skulle vicke dra,och jag skulle ha familjemys.
Så han drog hem,och sen letade pappa igen,lite senare.
och då hittade han det,och så nu kommer jag ihåg det (y)
så jag var nere och handla en massa choklad förut (a
heh,och nu har vi spelat en massa kort-spel.
och nu ska vi nog sätta på en film,hoppas jag.
och för dom som inte vet,så har vi familjemys varje torsdag hos pappa,eftersom jag åker på fredagar.
till min mamma,asså vi byter på fredagar.
Så jag är här varannan vecka,och där varannan vecka :)
så,det är väl bra.
typ, :)
men nu ska vi fortsätta ha trevligt,fast brormin gick nyss upp och la sig,trevlig han är.. x)
han gillar nog inte familjemys så mke,hah.
aja,men nu ska jag dra.
pusshej!
PS.IMORGON KOMMER JAG FÅ ETT JÄVLIGT BITCH-UTBROTT PÅ MARIA FÖR HON LA UT DEN DÄR JÄVLA BILDEN PÅ KLASSEN.
JAG SER UT SOM EN TÖNT
EN JÄVLA TÖNT
aja,fuck you maria,om inte nu.
Så kan du väl iallafall göra det när du är fjorton?
HAHAHHAHAHAHAHA
remember?
heh,nu ska jag sätta på en film.
trorjag,men innan jag drar får ni en jätte fin bild på Bella&Edward :)



PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0