Tisdaaaaaag,och jag läste ut twilight 5 isöndagskväll :Y

HEJ JAG IGEN ALLTSÅ ELIN :D
jag är tbx nu x)
HIHI.
snygg bild ni fick va?
jo,om man är så dum så man fortfarande inte fattar varför vi bara lägger upp bilder på twilight,så är det för att det är en TWILIGHT-BLOGG.
fattar man väl på namnet,eller?xd
iallafall,jag har sovit lite,efter skolan asså x)
vaknade för en halv timme sen ungefär,mamma lagar mat,och min låstas pappa och han arbetskamrat håller på och sätter upp får-stängsel till mina FÅÅÅÅÅÅÅÅÅR <3<3<3<3<3
haha,nejmen.
vi ska ju ha får här hos mamma,så vi får se hur det blir.
IFALL DOM LUKTAR ILLA SÅ VILL JAG FAN INTE HA DOM.
USCH.......
men annars sitter jag vid fb,jag vet.
jag böt samtalsämne,fort.
HHAHA,men ajaaaaa...
jag ska väl snart äta,och sen spela fb igen -.-
fint liv jag har,JAG VET.
men iallafall,idag i skolan har det väl varit sådär.
lite jobbigt kanske xd
äeh,skitsamma.
Iallafall så har jag spanska-prov imorgon,eller läxFÖRHÖR.
imorgon,hade spanska prov förra veckan va?
eller,vettefan.
men jag hade iallafall det.
och jag fick vg+
HAHA känn er ägda.
eller något sådant.. x)
MEN vi hade även förhör på religonen idag,och som alla vet så suger jag på det.
jag har sovit på två lektioner,sen sagt att jag varit sjuk på alla andra ungefär,så kan ju inte ett piss.
och så hade vi prov/förhör idag..
eller LISA kallar det förhör,MEN DET VAR SÅ ETT PROV.
man skulle sitta tre meter ifrån en jävla människa,och agnes sa ngt till filippa,och lisa bara - jaha,ni två får underkänt för att ha pratat under ett prov,det verkar ganska misstänksamt!
LÄSKIG ELLER VAD?
så filippa fick flytta ytterligare två meter eller ngt.. ;s
och jag kan säga såhär,jag LOVAR OCH SVÄR att jag kommer få IG
liksom,en fråga var att man skulle beskriva högtiderna,vad dom beetydde för bibeln och så,jag skrev bara att på jul fira man jul,och gav bort presenter och va glada och lyckliga xD
sen visste jag inte ens några mer högtider,JO påsk.
på det skrev jag att man typ gömmer ägg och så kommer påskharen,eller ngt.
stämmer inte det eller?
som sagt,jag kommer få IG..
och sen skulle man beskriva och säga vad eva och adams söner hette,JAG VISSTE INTE ENS ATT DOM HADE BARN?!!?!?!!?!?!
detta kommer gå åt helvete,känner det på mig :(
kommer få fettskäll på utvecklingsamtalet.. -.-
sånt är livet,ja sånt är livet..
så mycke falskheeeeeeeeeeet booooooooooooor det hääääääär (?)
DEN MAN FÖRLORAR,VINNER EN ANNAN.
SÅ HÅLL OM VÄNNEN SOM ÄR DIG KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR.
bra låt,JAG VET :D
men jajajajajajaj,nu ska jag sluta vara jobbig och lägga upp ett videoklipp,antar jag xd
men jag ska äta först,så lägger upp ett videoklipp efter det,JAG LOVAR.
PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0