sjuk

Jag är sjuk, inte kul. Finns ingenting att göra, man mår bara illa. Mamma tvingar mig att städa rummet så när jag är färdig med det ska jag ta ett varmt bad! Har lust att gå ner och äta frukost men då kommer jag ge bror min en hjärtattack. Jag utan smink och trött och fint rufsigt hår är inte det finaste man kan se, hehe. Kollade på video klippet som Elin la upp när Kristen sa "jag kan inte vänta med att bli gravid" Det lät så himla roligt :)
Mamma kommer väl tvinga mig till skolan imorgon men jag hoppas jag mår bättre då.
Nu ska jag ta och fixa till mig så jag kan gå ner, haha.
Bloggar mer sen och då får ni nog en bild på min fina twilight bok.
Den är jätte sliten för jag hållt den så mycket och sånt.

Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0