O N S D A G

HEJSAN ELIN HÄR!
idag har det bara varit skolan,kom nyss hem.
va lite sur när jag kom hem,men vart nyss mycket gladare!
Läste en kommentar jag fick på mitt inlägg - Lite gladare,men fortfarande jävligt sur.
Det var en tjej,som skrev att hon tyckte om våran blogg jätte mycket!
och det är jätte kul att höra tycker jag!
så jag ville bara tacka denna tjej,hon gjorde mig jätte glad (:
och hon kom även med förslaget att jag kunde ha lacktights och något fint linne,och ngn glittrig ögonskugga :D
jag tyckte det lät jätte bra, men vad tycker ni?
ska jag ha ngt annat?
tunika,klänning?
vad som helst!
svara gärna!
ps.tack så jätte mycket till tjejen för att du tog dig tid att kommentera,det var ett jätte bra förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0