Någon som vet? :o

Är det någon som vet om det ska komma ut en sjunde twilight bok?
En sjätte ska ju komma ut som egentligen är första (om jag kunde drömma) som är ur Edward's perspektiv.
Asså allt handlar ju om hur Bella upplever det eftersom Stepanie Meyer har valt att böckerna ska kretsa runt Bella. Sen har jätte många velat att en av böckerna ska vara hur Edwards perspektiv så hon håller på att skriva första boken ur Edwards perspektiv. Det var nån röstning på Stepanie's hemsida om vilken bok det skulle vara.
Jag vill ha den för den kommer säkert vara skit bra.
Tänk er att få läsa hur Edward känner när han kysser Bella för första gången, när hon kommer in i biologi salen för första gången och när han flyr till klanen i Denali i några dagar.
Jätte många har sagt att det ska komma ut en sjunde bok som handlar om hur Edward, Bella, Alice, Jasper, Rosalie, Emmett, Esme, Carlise och Aro blev vampyrer. Vissa vet man ju lite om hur dom blev typ Emmett blev ju räddad av Rosalie från en björn och hon förde han till Carlise som förvandla honom. Men man får veta mycket mer detaljerat, typ.
Förlåt för ett sååååå långt inlägg men jag vill verkligen veta :D

Hejdå nu ska jag äta chokladpudding ♥
Maria ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0