MÅNDAG,och jag älskar twilight mer än någonsin!

HEJ ALLA TWILIGHT ÄLSKARE,DET ÄR ELIN HÄR!
nuuuuuuuu,fick jag tid att skriva,jag har varit så upptagen md att städa rummet -.-
och sen så somnade jag i två timmar,och sen när mamma väckte mig och sa att jag var tvungen att gå upp,så trodde jag att det var tisdag så jag sa att jag inte ville gå till skolan,för jag hade huvudvärk xd
mamma bara - men elin,det är fortfarande måndag.
DET är ju lite pinsamt x)
men,så kan det bli :d
idag så ska det vara lite bree tanner dag x)
så ni får ett videoklipp på henne lite längre ner i inlägget,där hon berättar om sin roll som bree.
hon heter ju igentligen Jodelle Ferland,väldigt fint namn tycker jag,lite annorlunda..
menmen :)
jag har typ suttit i en timme och kollat på en massa twilight bakom scenerna,och sådant.
så det får ni också videoklipp på (:
hihi,jag är verkligen på blogg-humör idag! :d
ni får ursäkta om jag är jobbig,men man kan bli sådan när man är beroende av en sak (x
men ja,annars har jag bara chillat lite,ska fråga maria nu om hon vill ta sällskap till skolan imorgon :p
men ja,nu ska jag gå upp på mitt rum och drömma mig bort till twilight-världen..
PUSS









PUSSHEJ VI SES IMORGON / ELIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0