L Ö R D A G O C H J A G H A R I N T E S O V I T M Y C K E T I N A T T

HEJSAN
alla bloggläsare,jag bloggade aldrig igår för jag hann inte,men maria har väl bloggat antar jag (:
men nu tänkte jag ta ett kort litet inlägg.
HEJSAN igen,
jag är hemma hos bella andersson,världens goaste unge!
har sovit här,och det har även Ida yngve.
vi har haft otroligt kul,IALLFALL jag.
men nu ska jag snart dra hemåt,för hon ska dra och träffa henke,och ja.. x)
men nu ska jag gå typ 40 MIL hem ellö nge.
nej,men det tar ju fan 20-30 minuter!
HUR KOMMER ORKA?
iallfall,har typ precis fixat mig och sådär,vet inte vad det blir sen.
vill bara säga nu det lilla sista här att maria är så underbar,jag såg inlägget som hon gjorde om mig,fyfan vad söt du är älskling!
och jag älskar dig fett mycke,vet inte vad jag skulle ha gjort om du inte kom in i mitt liv?!?!
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0