Hemma igen :D

Nu äör man hemma från en helg i Ullared.
Köpte såklart massa saker, mer än planerat. Som vanligt, haha.
Jag hitta en stor tavla med EDWARD, hihi! Men jag fick inte köpa den :o
Men jag fick köpa en affisch istället på familjen Cullen :D
Jag köpte fjärde twilight boken också "så länge vi båda andas"

Här är lite av det jag köpte ;)
Twilight affisch
Fjärde twilight boken
Pennor
Filmen the last song
Ny mascara
2 hårinpackningar
3 ansikts masker
2 nagellack
Popcorn
Ta bort finnar medel
Handväska
Tröjor
Hello Kitty BH

Jag kommer bara ha nya saker på mig imorgon i skolan, hihi.
Så klart köpte jag mycket mer ;)
Nu ska jag fortsätta packa upp!

ps. JAG VILL HA TWILIGHT BÖCKERNA SOM LJUD BÖCKER!
dom fanns där för 200 kr/st men jag fick inte köpa det för mamma :(

Puss!
Maria ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0