Hejsan :)

Hej bloggen, Maria här!
Nu sitter jag och kollar på film med Elin vi kollar på förtrollad!
Idag hade vi inställd gympa, gött ^^
Men sen hade vi fysik, fifan. Men jag gick inte till fysiken eftersom jag stack hem, jag mådde illa!
och Elin slog i huvudet i ett skåp (såg ganska kul ut) så hon börja må dåligt eftersom hon slog i huvudet ganska ordentligt :(
Eftersom både Elin och jag skulle hem så tog vi sällskap och så skulle jag följa med Elin hem en stund för hon skulle ge mig en bild på robert :D Men ingen var hemma och hon hade ingen nyckel så vi stack hem till mig istället :)
Nu har vi suttit vid datan, vilat (ganska mycket) och ätit MARMELAD MACKOR :D hehe, jag älskar marmelad ♥
Elin kommer väl ta datorn från mig sen och blogga, hejdå ♥


Bjuder på den söta bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0