Halloj :)

Idag var skolan chill (A) Sluta tre idag ganska sent.
Median idag var kul, första gången jag var där.¨
Elin och jag fick låna en systen kamera och gick runt och tog kort, hihi.
Tog kort på varann och så bytte 8b's killar om så jag tog ett kort på Victor och så stack jag in huvet och tog kort på killarna där.
Några fick lite dampryck, hehe.
Sen så sluta vi en halvtimme tidigare och Elin och jag kom lite sent så läraren hade gått :O
Men jag lyckades lämna kameran ^^
Fick gå hem också inte så jävla kul, kan jag säga.
Ingen som vet nåt om en till twilight bok om hur typ alla "viktiga" vampyrer skapades?
Isåna fall kommentera vill veta! ♥

/Maria :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0