Halloj ^^

Hejsan bloggen, Maria här ^^

Nu sitter jag och lyssnar på Oskar Linnros och snackar med Gapko på fb :]

Jag är så jävla klantig kommer inte ihåg vad jag heter på bdb eller vad mitt lösenord är.

Fail.

Imorgon ska man till badhuset med bästis :D

Och på fredag ska man (kanske) till marieberg med familjen och bästis och hennes familj :)

Mamma ska nog fixa Telia Årskort åt mig då *panda dance*

Man får typ 5000 gratis sms i månaden till alla i svergie i ett år :D

Men det kostar 500 kr så jag måste bidra med typ 100-200 kronor x)

Men vad som heöst för det :)

och om jag får lite pengare ska jag nog köpa första twilight boken i manga forn ^^

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0