FREDAG KVÄLL och jag sitter och kollar på magmuskler (y)

HEJ ALLIHOPA
som ni vet så har maria åkt till ullared,så nu kommer jag skriva i helgen.
hihi,ni får nöja er med mig ! :)
men nu sitter jag här och väntar på michelle,hon ska sova över här.
jag skulle ju ha tjejkväll,men vissa var osams md föräldrarna,eller fick inte,eller så gick det bara inte.
KUL.
så det blir bara michelle och jag,fast vi ska ha kul ändå (y)
som tur är så får vi väsnas hur mycke vi vill för att vi ska vara i min lilla stuga,hihi.
nej,men vi har ju ett hus på våran tomt som vi hyr ut..
och där bor jag lite halvt.
så där ska vi vara,ska bli kul.
men det kommer en massa bilder imorgon!
ni får längta,hihi.
men nu ska jag gå in på facebook och kolla lite.. (igen)
men ni får ett videoklipp på taylor,där han är väldigt het :D
PUSS!
/ världensstörstatwilightfanELIN!

ps.ni får nog spola fram lite,ifall ni inte orkar kolla på hela!
han kommer iallafall,visa musklernaaaaaaaaaa :D








PS IGEN. det kommer bilder på mig en annan dag.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0