Degerfors match

Hejsan bloggen, Maria här :D

Såklart så vann Degerfors ♥
Var där med Fanny, Mickiz, Arvid och Kevin :)
Trodde att Elin skulle vara med men antagligen kunde hon inte eller nåt ^^
Vi flummade ganska mycket och Kevin bara "jag ska visa hur man gör" och så skulle han gå runt bordet till Arvid och så trilla han, hahahha!
Det var skit kul :D
och fanny typ skrek när hon såg Lalle ;)
Kom nyss hem, typ.
På vägen hem var det nån full kärring som gick på trottoaren där jag cykla och jag plinga så hon skulle flytta på sig. Hon kollade bak och flytta inte på sig och sen när jag skulle försöka cykla förbi så gick hon in i min cykel :o
Hon bara "fan vad rädd jag blev, fan jävla dumhuvud" och slöddra lite och jag börja fnittra för hon var så jävla konstig!

Jag vet inte varför Elin inte bloggat eller typ. Hon orkar nog inte just nu :(

Nu ska jag ta och leta efter lite snygga twilight bilder som jag (kanske) sak ladda upp imorgon ♥

Kommentarer
Postat av: josefin

fin blogg ni har!

Jag gillar oxå twilight

Kolla gärna in en annan blogg jag oxå bloggar på

www.fannyjossa.blogg.se

Kraam! :)

2010-10-23 @ 20:16:42
URL: http://yossah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0