BREAKING DAWN!!!!!

Hitta en artikel om Breaking Dawn har översatt den från enegelska till svenska ♥ Här kommer den.

Lystring alla Twilight fans, är detta de nyheter du har väntat på: Breaking Dawn ska börja filma nästa vecka!
Twilight stjärnan Nikki Reed har pratat med OK! om tidtabellen för att filma Breaking Dawn, och hon säger det börjar nästa vecka i New Orleans.
Hon berättade OK! USA: "Vi är på väg till New Orleans först, i drygt en vecka."
Och Nikki, som berättade att hon bara fick manus till den slutliga filmen (2 filmer, tekniskt) i sagan förra veckan, säger att hon inte kan vänta med att fastna i.
Hon tillade: "Det ser verkligen fantastiskt jag inte visste hur det skulle hända, hur mycket de hade skilt från boken, men det är alla där, det är bra..
"Alla de riktigt komiska stunder som Jacob och jag har tillsammans är alla där. Och även hon [Rosalie] är verkligen en sympatisk karaktär i en mening. Du får verkligen förstå varför hon varit som hon varit.
"Och att se henne interagera med ett barn - om jag gör det på rätt sätt, låt oss hålla tummarna att jag framställa det exakt - det är lite av en riktigt intensiv band som vi har som jag tycker är riktigt relatable jag ser fram emot. att humanisera henne lite, om du förstår vad jag menar. wink wink. "
När det gäller de högt förväntade födseln scen, säger Nikki: "Det är intensivt. Återigen, det kommer att vara en helt annan sak att se visuellt. Vi har boken och sedan övergången till skriptet. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0