ÅLDERGRÄNS? FAN OCKSÅ.

HEJSAN ELIN HÄR!
jag har lite fakta om Breaking dawn,
i filmen Breaking dawn så kommer dom fixa åldersgräns.
Tror det är 15 år man måste vara för att få se den.
Ni undrar väl säkert varför?
jo,för att det kommer vara en massa sexscener,men det är ju för att Bella och Edward gifter sig,och sex är ju något man gör när man är gift.
så att.
Det är ju lite surt,men för dom som laddar ner filmer,så är ju det en utväg.
heh.
---------------
Men idag har inte jag gjort något särskilt,bara varit lite på stan,och sen läst twilight,heh.
men senare ska jag iallafall snacka md tim på skype,tror jag -.-
men,nu ska jag hämta kladdkaka, (a)
fetto jag är.
aja,PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0