HERREGUD! :d

HEJ BLOGGEN ELIN HÄR!
HERREGUD SÄGER JAG BARA.
Vi kommer komma till HERREGUD delen,alldeles strax :d
Jag kommer ta dagarna i ordning lite,eftersom jag inte bloggat på ganska länge,tror jag x)
Iallafall,jag börjar på Torsdagen.
TORSDAG :
TRIVSEL OMG!
Gick upp vid klockan 6 på morgonen,usch..
Åt frukost,fixade mig,och sen tog man bussen till skolan.
Längtade mig igenom skolan,och sen när klockan ÄNTLIGEN slog 3,så kunde vi gå.
Jag,filippa,mathilda&agnes gick hem till min pappa,när vi kom hem till mig var klockan kanske kvart i 4,och började fixa håret..
Jag fixade agnes,och filippa fixade mathilda.
Sen vart klockan heeeeeelt plötsligt ganska nära 5.
Och jag och filippa var stressade för vi skulle åka klockan halv 6.
Så filippa började hjälpa mig med mitt hår,och agnes&mathilda sminkade sig,eller..
Agnes hjälpte mathilda att sminka sig med foundation&så.
Klockan vart väääldigt nära 10 över 5,och jag började fixa filippas hår!
Sen så sminkade vi oss på ungefär 5-10 minuter..
STRESSADE ELLER VAD?
Bilen kom och hämtade oss,och vi började åka till valla,klockan var 17:38,och vi skulle vara där 17:40.
Vi stod fast i samhället,DET VART ALDRIG GRÖNT!
vi var tvungna att komma i tid,annars skulle vi inte få biljett?
guuuuud,vad vi var stressade!
Vi kom äntligen fram till valla,och vi springer till Vår enhet,PRECIS när vi går in i dörren va klockan 17:40!
HERREGUD SÄGER JAG BARA!
snacka om tur..
Men vi fick vår biljett och började gå bort till Själva "trivsel",eller vad man ska säga.
Vi kom in,och vi satte oss på läktaren,och så kom det en massa andra klasser och satte sig,och sen kunde allt börja.
Klasskampen började,och det var dyngkul&se på!
Det pågick ganska länge,kändes det som iallafall..
Och sen så gick alla och åt,sen när alla ätit fick man rösta på lucia,om man ville.
Efter det så började typ alla o uppträda,tror jag.
Jag kommer inte ihåg xd
men sen efter alla uppträdanden&sånt,så började själva "discot"
HHAHAH,miffat det låter.
Men iallafall,Och alla dansade typ ._.
Jag,filippa,linda&ebba va typ mest tror jag o:
Fast jag&ippa gick runt från grupp till grupp,ungefär x)
Och sen så slutade allt vid halv 12,och jag&ippa åkte med jennie hem till åtorp,så vi hoppade av vid ippas hus,för jag skulle sova hos henne!
Vi gick ner och tog på av oss kläderna,och sen snackade vi lite..
Och sen somnade vi.
Och som sagt,så va det den bästa kvällen/natten någonsin!
Längtar redan tills nästa år.
OCH KAHLEB VA BÄST!
----------
FREDAG :
Jag vaknade hos ippa,och vi typ fixade oss,sen gick vi till hennes förra skola,och träffa hennes lillasyster på fritids.
Och sen gick vi till hennes mammas café,och så gjorde hon mat åt oss,och vi gick hem så länge,och sen gick vi dit igen och åt,vi satt där&hade det trevligt,sen gick vi hem till henne igen,ungefär 50 meter xd
Och sen bakade vi kladdkaka,och kollade på film.
Sen åkte jag buss hem,och sen så kolla jag på tv,och satt vi datorn,Sen somnade jag.
----------
LÖRDAG : Idag ska jag vara med lindasyster. <3
Ska ta och ringa henne snart,fast innan de ska jag hoppa in i duschen!
------------


Där fick ni en fin bild på robert pattinson&Kristen stewart!
Pusshej!
finns på mobilen,antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0