LITE SEN?

hej bloggen elin här! :D
maria kan inte blogga,och har inte kunnat för hennes dator dampar,den kan inte gå in på blogg.se,msn och flera sidor.
tyvärr,men ni får nöja er med lilla mig..
hehe,men idag vaknade jag klockan 06:00,ffiiiiffan.
Gick ner och fixa frukostengick upp igen och kolla på tv,sminka mig,sen plötsligt är klockan 07:45.
jag liksom bara - EN KVART KVAR?!?!?!?
har inga kläder på mig,förutom sov-tröjan,och så tar det 20 min att gå till skolan.
DYNGpaniiiik,eller vad?!?!
och när jag stressa på mig kläderna så ringer pappa,och bara - DU MÅSTE SKYNDA DIG TILL SKOLAN NU JU!!!
jag bara- MEN JAG ÄR PÅ VÄG FÖR FAN.
och så la vi på.
Jag klädde på oj ursäkta,jag menar JAG SLÄNGDE på mig kläderna och sen SPRANG ner för trappan SLÄNGDE på mig ytterkläderna,och DYNGSPRANG till skolan,kom 5-10 min försent,inte så farligt :p
menmen...
Och nu har jag precis kommit hem från skolan,pappa håller på med mat för jag är hungrig,så snart blir det kyckliggryta,MUMS.
Idag blir det inte så mycket,ha tråkigt mest antar jag :)
Ska plugga på spanskan oxå,fifan.
Men här får ni lite bilder på twilight-saker innan jag drar.
-----

Twilight parfym som jag tror luktar hallon ! :d

JAG VILL HA!



Dyng fin tröja,JAG VILL HA.




Lite coola tröjor :p
Vill inte ha -.-



JAG VILL SÅ HA DOM HÄR SKORNA!! l
                                                      l
                                                      v


Eller dom svarta :d





JAG VILL HA :d





Vattenflasker :p



Fråga inte varför den här bilden kommer med men det är huset på "Isle Esme",Ön i Breaking dawn!




Ja det var allt för idag,ha det bra!
Vi ses imorgon PUSS!
------------
Jag saknar dig så otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0