jag har börjat sagt heh,varför? :o

hej bloggen elin här!
nu bloggar jag,heh.
ÄNTLIGEN,eller hur?;)
hehe.
Alldeles strax ska jag,pappa,karin&brormin åka på bio i örebro.
Pappa&brormin ska kolla på Pananormal activity 2,heh.
jag ville också kolla på den,men det är 15 års åldergräns :(
hehe,fast jag skulle nog inte vågat ändå ;$
Så jag och Karin ska kolla på Due date.
den verkar väl suga,men jag ska ge den en chans (y)
men nu ska vi strax åka,såååå...
vi ses ikväll,eller förmodligen imorgon!
pusshej!
----------
Jag längtar efter dig varje dag,varje timme,varje minut,varje sekund,vet du varför?
jo för jag älskar dig.
<3
---------
här får ni en bild på twilight :D



pusssiissaaar / elinjohansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0