HÄHÄ (a)

HEJ ALLA TWILIGHTÄLSKARE ELIN HÄR!
jag har varit lite seg med uppdateringen,men jag har inte gjort så mycket ändå,heh.
Nu är jag med victor,vi har kollat på Phone booth,och flummat lite...
hähä.
Men om en liten stund ska vi ner till kronis,OCH DOM SMÄLLER RAKETER HÄR UTANFÖR.
SNART GÅR JAG UT OCH SKJUTER HUVVET AV DOM,JÄVLA FUCKERS.
iallafall,nu får ni lite bilder :)<3<3


Här är bellas förlovningring i filmen :)



Hähä,en bild på bella&edward <3



En till bild på Bella&Edward <3




En bild på Kristen Stewart,eller Bella Swan/Cullen.



En jättefin bild på Edward&Bella ;d



Små bilder,men ändå jätte söta!




En bild på Edward&Bella på deras gulliga lilla äng <3



En bild på twilight-gänget på stranden!



En bild på Renesmee!!
Som igentligen heter - Mackenzie Foy!



En till jättefin bild på Bella&Edward!<3



En till bild på Bella&Edward <3



En bild på några av Twilighttjejerna! :d




EN TÅRTA AV TWILIGHTBÖCKERNA!







SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ COOLT!

hähä,det var allt från mig!
Ha det bra / elinjohansson! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0