ELIN-SJUKAN SUGER KAN JAG SÄGA

hej bloggen!
nu har jag tråkigt,jag har elin-sjukan,heh.
Och för er som inte vet vad elin-sjukan är,så kan jag förklara.
jo,det är såhär.
Först har jag feber& så spyr jag,eller jag har feber alla gånger,men oftast.
och sen 1-2 timmar efter så mår jag som man brukar göra när man är frisk,asså jag känner mig inte sjuk längre,så jag kan gå ut och vara med kompisar.
Sen 1-2 timmar senare igen,så mår jag uruselt igen.
det mitt folk,är ELIN-SJUKAN.
trevligt va?
hehe,så nu mår jag såhär bra igen xd
och snart kommer jag på rövdåligt.
jag lovar, -.-
ps.JAG SPYDDE IMORSE,känn er så ägda.
heh,eller inte -.-
men nu ska jag sätta på en film (y)
PUSSHEJ
ps igen. jag vill va hos bella och äta pudding :(
/ ELIN JOHANSSON <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0