BREAKING DAWN,JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NERVÖS :D

HEJ BLOGGEN
förlåt för att jag varit lite seg på att uppdatera,men maria har kanske gjort det?:)
hehe,jag tänkte iallafall berätta att jag lever,och att jag mår perfekt. :D
Så idag var det skola,ALLA SKÖT HS PÅ MIG.
varför just jag?:o
jävla rövar =(
men jag har fått reda på lite fakta...
DOM HAR BÖRJAT FILMA TILL BREAKING DAWN!
ÄNTLIGEN!
liksom,jag har gått runt och väntat&väntat och nu äntligen! :D
Hehe,och jag tänker ju inte säga faktan om jag inte säger vart jag fick reda på den?
Så alla kan väl gå in på Linnea heter hon, hennes blogg,den är jätte bra&jätte fin :)
www.girlinthewood.devote.se
---------
HIHI,ps.
hon är även bilder,jag ville inte ta dom för då känns det som om jag typ snor hennes inlägg eller ngt -.-
Så ni får gå in på hennes ifall ni vill se några bilder :)
Men nu ska jag iallafall snart hoppa inte i duschen.
OCH GISSA VAD JAG GJORDE IGÅR?
FÄRGA HÅRET :DDDDDDDDDDDDD
fast det var inge bra :(
Jag köpte svart-röd,och det vart min bruna färg fast lite rött glansigt lyster ;o
det sög,fast jag antar att det skulle blevit så,men på sidan om kartongen så var det bilder på brunt hår,och när man färga med den färgen så skulle det bli rött,det va bilder :o
SKA STÄMMA DOM SOM GJORDE FÖRPACKNIGEN.
jävla rövhål.
Så jag ska köpa en till färg,SOM FAKTISKT ÄR RÖD.
För jag vill ha körsbärsröd  typ :d
hehe,eller vad tycker ni ?:)
vad ska jag ha för hårfärg? (:
kommentera snälla :p
Men nu ska jag förmodligen hoppa in i duschen!
HEJDÅ ALLIHOPA / ELINJOHANSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0