18:10 || Jag saknar ditt leende. ||

Tjena!
Idag har jag inte gjort så mycket,gick upp dyngtidigt&duschade,sen fixade håret,som inte blev lyckat :d
Men sen vart det skolan,och det var lika dåligt som vanligt x)
Men efter skolan,hämtade mamma mig,och så drog vi o handlade,sen hämta vi brormin på busstation.
Och sen så har jag bara suttit här (y)
Snart ska jag packa,eftersom jag åker till farmin imorgon,gött!
Men ikväll blire Filmkväll med mamma,marcus&robert,vi ska köpa pizza sen oxå.
Men nu ska jag kolla min bdb&fb,igen.
Hähäähähäh.
Men hare bra,typ,eller ngt :d
Ska fan säga till maria att hon också får blogga,jäkla bitch :Y<3<3<3
Men här får ni en video som ett twilight-fan har gjort,den är otroligt bra kan jag säga!
Det är verkligen,alltså,wow!
Ta er tid och kolla på den,det är det värt =)





Puss,hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0