breaking dawn :d

Hej bloggen!
Idag har inte jag hittat på så mycke,åkte till min mormor efter skolan&pratade/fikade lite med henne.
Sen spela vi spel oxå (a)
Sen åkte jag hem till HEMSKA kga,haha.
Snart ska mammi ha ljusparty,så då drar jag ut&åker skidor (a)
Räkna med att jag kommer bryta ngt,hihi.
Men nu sitter jag vid datorn lite,skulle äta för en stund sen,men orkade inte ._.
SÅ ONÖDIGT.
Liksom,jag blir aldrig hungrig ändå o:
Menmen..
Nu ska jag kolla om folk är sociala på msn,vilket dom säkert inte är.
Men nu får ni lite bilder jag hitta igår :p



En bild från Breaking dawn,jag är ledsen,men det har inte kommit ut något "saftigare" än detta,Det är synd att man inte kan få lite små tittar,som man fick med Eclipse,menmen..
Jag får fortsätta leta! =)




 På denna bild har även käraste Dr. Cullen, Peter Facinelli också anlänt till L.A, jag skulle nog säga att filmandet för Breaking Dawn är i full gång!






En lite mer sexigare bild från Breaking dawn,Bella&Edward i vattnet på Ön "Isle Esme",deras smekmånad.




Det var alla bilder jag hade från Breaking Dawn,jag ska kolla lite,och söka runt lite&se om jag hittar några mer bilder,men det är inte säkert.
--------------------------

Edward,Bella&jacob,och tältet som dom tältade i, " Eclipse" .

"En mysig bild,hähä"




"Emmett/Kellan" Med några fans.




Och här är våran "Kristen/Bella"  med sitt fan.





Ashley Greene/Alice Cullen med en liten söt hund (a)






En fin bild på bella&edward,tycker jag :d




En till bild på bella&edward.. :)



-----------------
Det var allt för idag,jag ska dra&åka skidor nu,hehe.
Pusshej! / elinjohánsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0