19:48

tjena ni typ 3 pers som läser detta!
haha,Äre bara jag som är dyngtaggad inför imorgon eller?
shiet,alltså.
Jag dynglängtar,haha.
-------------
Sorry om jag vart dålig på uppdatering,men sen maria lämnade bloggen,så har det varit lite svårare att vara social.
hehe,menmen.
Jag tar dagarna i ordning,börjar med måndagen.
--------
Måndag:
Gick upp som vanligt,drog iväg till skolan i bussen och kände mig som helt jävla lonely,tills emil gick på då,som vanligt.
haha.
När vi kom till skolan,samlades vi i idrottshallen,och så körde vi "fångarna i idrottshallen" trorjag.
Sen körde vi en fototävling,eller om det var tvärtom *tar en funderare*......
aja,skitsamm.
Fototävlingen handlade om att man skulle ta kort på en massa grejer,det var väl ganska uppenbart kanske?..
Men man fick typ en lapp och så stod det en massa grejer på,som man var tvungen att ta kort på typ.
Så alla grupper gav sig typ iväg till samhället,för det var ju där alla grejer fanns förstås,men efter det så drog vi till ngn backe och åkte pulka.
haha,det var mitt lag mot laget med bara killar&I mitt lag vare jag,filippa&jennie.
Mot en massa killar typ xd
Och så skulle vi åka pulka,och mitt lag vann ju,självklart!
Och vi va lite malliga,menmen.....
sen så fick vi sluta,och efter skolan gjorde jag inte så mycket,förutom att måla lite,måste komma ikapp i bilden,och myckemycke mer..
haha.
Menmen... =)
Tisdag:
Gick upp som vanligt,satte mig på bussen som vanligt,kände mig lonely som vanligt,sen kom emil&då kände jag mig inte lonely längre som vanligt,sen gick till skolan som vanligt.
En helt jävla vanlig tisdag..
Och sen kom jag till skolan&då vare bara att sätta sig i en buss igen,hehe.
För vi skulle ju nämligen till gustavsvik =)
så hela våran enhet "E" åkte i en buss,sen vare nåra fler enheter oxå dåra..
Fyfan vad kul vi hade i bussen,timmy drog värsta bästa skämtet,haha.....
Sen vare ju daniel,som "försökte" vara lika rolig som timmy,men lyckades inte...
haha,som vanligt ^^
men sen så kom vi fram&hade så jävla kul!
kan inte ens förklara hur kul det var,haha.
Men sen kom jag hem,och sov så jävla gött.
hähähähähä....
Onsdag:Gick upp som vanligt,osv.....
Ni vet ju hur det går till?
haha.
Men sen så kom jag till skolan,it's totally fucking dark in my enhet o: ^^
haha,men sen samlades hela "E" och kollade på film,"Trolltyg i tomeskogen",haha den ägde ju förstås (;
Sen kom pappa,och hämtade mig vid kvart i 10,för vi slutade halv 10.
Och sen hämtade vi linda hemma hos henne,för dom slutade mycke tidigare än oss ;(
Aja,sen så drog vi in till kga,hämta min väska,sen tog vi bussen till örebro,och så gick vi till g-vik,haha igen!
Vi gick dit,med ett par sega killar bakom oss(min bror&hans kompisar) fast sen va dom snabbare än oss faktiskt,haha.
Sen böt vi om,och börja åka en massa grejer ohsådär.
Sen kom bella o company (a)
och med company menar jag : michelle,ida&selma =D
ffyfan vad kul vi hade..
Sen drog vi hem efter lååååååååånga och vääääääldigt mååååååååånga timmar.
haha.
och sen sov jag otroligt gött igen,haha.
Tack för dagen,ni är bäst!
Ni anar inte hur underbara ni är,måste göras om!
De bästa var ju när selma drog sig på hemvägen och alla flabba xd
Haha,ni är bäst.
Torsdag:
Vakna vid 9,gjorde frukost,kolla tv.
Sen drog jag till stan!
och köpte en blå kort tröja,typ,en såndär pösig grej,eller ah -.-'
ni fattar.
Och sen en svart-vit randig kort tröja,som den bästa beskrivningen en mening upp!
haha,
och sen en ansiktsmask,som faktiskt inte hjälper,det är bara gött att ha en ursäkt till att ligga&slöa!
Och sen vart det hem,och typ inte göra så mycket,eller jo..
SLÖA,hade ansiktmasken på då.
Och sen drog vi iväg och köpte sybilla,häähähähähäh.
Och sen åt vi typ,och nu sitter jag här&gör absolut ingenting!
Men nu ska jag snart gå och lägga mig,för jag vill faktiskt vakna upp och inse att det är julafton ?!?!?!?!
Så jag vill somna så fort som möjligt ikväll,hähä (a)
Men nu ska jag iallafall prata lite med filippa på msn,hon ska hjälpa mig med min blogg...
hehe,älskar dig snuttis (:
Men hare bra,kommer antagligen blogga imorgon så vi ses då!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0