O N S D A G :d

HEJHEJ!
idag har jag inte gjort så mycket,var i skolan först.
Inge speciellt typ ^^
Sen efter jag gick jag med amanda hem,hon är så söt!
Iallafall,vi går hem till henne,och vi sitter i hennes rum&fikar,hähä.
Sen så spelar vi sims 2 ;$
Hähähäh,mobba inte!
Seriöst,jag älskar't :$ 
Men sen så leta vi pengar,sen när vi hittat/fått pengar så gick vi till kronis.
Sen efter kronis hem till mig,vi kolla tv.
Och sen så var hon tvungen att åka hem tidigare för hon ville inte gå hem,och hennes pappa kunde bara hämta henne då,så hon åkte hem.
Kommer sakna henne så mycket när hon flyttar!
Menmen..
Nu har Pappa,jag,karin&marcus fikat.
Och imorgon fyller pappa år,och jag har inte köpt något,ÅNGEST!
Annars får han väl något i efterskott (a
haha :d
Men nu ska jag snacka lite med sociala på msn, i'll think.

Här får ni en bild på kristen stewart när hon är blondin!





och här lite bildspel på typ ja,twilight.
haha :d






Det var nog allt för idag,puss hejdå!
/ elinjohansson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0