21:59

Hejhej!
Igår va jag med linda först,sen så skrev michelle på msn &undra om hon fick va med,självklart.
Så hon kom hem till mig,sen så satt vi vid datorn ett tag.
Och sen drog vi och mötte bella vid kyrkan,och sen drog vi till kronis sen hem igen.
O då va väl klockan halv 9 ungefär (?)
Och sen då så va vi hemma hos mig en liten stund,sen va linda tvungen att dra hem.
Och då så satt vi vid datorn en stund,sen vid kvart över 11,så drog jag,bella&michelle ut.
Haha,vi typ drog ner varandra i snön,eller ah.
Vi typ körde brottningsmatcher,så mogna är vi (a)
Jag kan erkänna att jag typ blev mest "trynad" i snön av MICHELLE,din jävla röv.
Fast dom blev oxå trynade,och jag är så jävla dum..
För jag var helt torr först,och så vare michelle mot bella,och så filmade jag,ah och då i slutet så va dom dyngblöta,bella bara - jag är dyngblöt!!
Och michelle bara - Jag fryser ihjäl,hallå jag är oxå dyngblöt!
Jag bara - jag är heeeeeelt torr * typ dyng mallig *
Dom bara kolla på varann och sen typ hoppa över mig och tryckte ner mig i snön.
INTE KUL.
snacka om att utmana ödet,så jag fick väl vad jag förtjänade :A
Menmen.....
Sen drog vi in,och då hoppade vi in i duschen,fast det är nästan omöjligt att duscha med dom,för dom har så jävla varmt vatten.. ._.
haha xd
Menmen,sen så gick vi upp,och la oss typ,eller jag kommer fan inte ihåg.
haha,iallafall.
Sen idag har vi bara lågit i sängen&pratat typ,för bellas pappa kom och hämta henne och så skjutsa dom hem michelle vid typ 3,så jag har suttit här sen dess typ :$
Och nu snart ska jag hoppa in i dushen,med KALLT vatten enligt bells&michelle x)
Idag blire faktiskt ingen bild,jag orkar inte ladda upp en.
Jag vet,idag har jag varit lite slö (a)
Puss / elinjohansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0