14:13 :d

HEJSAN BLOGGEN!
Innan jag börjar "blogga" så vill jag bara att ni ska veta att maria inte längre vill blogga,så det är i stort sett bara jag som bloggar nu.
Så ni vet =)
Iallafall..
igår skulle jag&linda till folkets i örebro.
Men de blev inge,så vi drog till UD ist.
Va väl kul,men sen drog vi hem&jag somnade direkt.
Imorse vaknade jag av att lindas mobil ringde,jävla arsle xd
Men sen har vi bara suttit vid datorn,och ätit frulle såklart x)
Men nu ska linda dra hem&äta,men sen ska vi nog va igen,och köpa godis :ddd
&bara så alla vet så har inte jag nåra pengar på mobilen.
Skulle igentligen vara med tobias idag,men tror väl inte att det blir något,får väl ringa han sen eller ngt.
Men här får ni nåra bilder innan jag drar :)

Här är en bild på Regissören*stavning* till breaking dawn.





Bella Cullen, i breaking dawn.
Såååååååååå fin,eller?:d




Det var allt för mig idag! / elinjohansson

Kommentarer
Postat av: denise

hej hej<3

ja nu är det fråge time igen och ni får då

alltså fråga exakt vad ni vill :D

nu är det skansen att få reda på någonting som ni karnse grubblat över;)

2010-12-18 @ 20:26:01
URL: http://denisestonhamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0